~Me and nobody else~

Alla inlägg under maj 2012

Av Siri - 5 maj 2012 18:22

Hejsan allihopa!

Idag har jag vart på lillebrorsans tävligt! 7 i matta! Riktigt bra efter som det var 33 lag! :D

Men nu tänkte jag göra en liten reklam! Och då har jag en fråga: Bara jag som stör mig på att Alla reklamer går till på liknade sätt ( om det gäller dricka)

 

Its* ska det tså i första rutan! :D vart ganska många stav fel men jag hade bråtton! ^^^


Jaja det var väl inte sp mkt mer! Men det är gott med Loka Päron!  


Q: Vilken reklam stör ni er på??


   

Av Siri - 5 maj 2012 09:32

Hejsan allihopa! 

idag ska jag heja på min lillebror som ska tävla idag! Han får möta tufft motstånd, 33 lag! Men det fixar han lätt! Iallafall enligt mig! :D

Själv ska jag göra klart ett album och tagga   inför min tävling imorgn! Och ja jag har fortfarande ont MEN jag har tagit ipren varje moron och kväll i 2 dagar och jag tycker faktiskt det har hjälpt lite! Och om jag inte är med på alla varv kanske jag kan va med på något varv iallafall!   För jag tänker va med varesig jag får eller inte eller om det gör ont eller inte!!!!!


Det blev ett ganska kort inlägg men nu måste jag packa ihop mig för annars hinner jag inte göra klart morfars album!  

 


Jaja   efter som jag inte kommer blogga så myckett idag så får ni en nagelbild:

 


denna gjorde jag på Emma i höstas och som ni ser är ddet pacman!   


// Siri

Av Siri - 4 maj 2012 23:06

HHejsan allihopa!
Idag får ni en till bildbomb! Den här gången är det på dagen i skolan! Om någon som är med på dessa bilder vill att jag ska ta bort eller redigera bort dig, komentrea!

här kommer de! 

                   

jaa! det var väl lite bilder! imon ska jag till örebro och titta på min käre lillebror som ska tävla i gymnastik! För två veckor sen tog de silver så vi får väl se om de är lika duktiga den här gången XD


Jaja glöm inte frågestunden!


Q: vad brukar du göra på rasterna?


 

Av Siri - 4 maj 2012 16:48

Hejsan allihopa! 

Här kommer lite undervattensbilder som några ville att jag skulle lägga upp:

                       

De flesta bilderna är ifrån Mexico som jag var i i februari! Sen är det även några bilder från när jag var med linnea på löga och testade kameran! :D Om du vill se hennes fiina  blogg tryck HÄR!


Glöm inte att ställa frågor!


   

Av Siri - 4 maj 2012 09:24

Hejsan.Just nu sitter jag och tråkar med Stella.Snart ska vi ha svenska typ. Och nu filmar anki mig. Roligt. Nu slåss alla ryktenaP idrotten ska vi spela brännvin fast jag får inte vara med//siri

Av Siri - 4 maj 2012 07:31

hejsan allihopa!

Som vi vet är det fredag idag! Yippi!

Idag ska jag ner på stan för att leta efter en klänning till skolavslutningen och en hårmojäng till tävlingen och sedan en vår jacka! Jag tror jag bara kommer hem med en hår mojäng för jag har inte råd med något annat! heheh XD


Jaaa. set ända som är tråkigt idag är att jag inte får vara med på idrotten i skolan eller gympan ikväll! :( soo sad!


Glöm inte frågestunden det är bara att fråga på !   

Av Siri - 3 maj 2012 22:24

Hejsan.

Nu ska jag gå och sova! Det ska bli skönt! Nu p kvällen har jag varit med Alva och Adam och spelat pingis och hoppat studsmatta!

Imon ska jag på stan iställe för idag!

Och glöm inte frågestunden!   

Av Siri - 3 maj 2012 18:22

Hejsan.

Världens sorligaste dag idag förutom att jag har valt tapet.

Jag har fått tränings förbud i 3-4 veckor! :( Fyyyyy f*n!!

Hur ska jag klara mig! Och så säger han " du får inte anstränga höften för då måste du ta massor av tabletter och gå till en sjukgymnast" men hur i helvete tycker han att jag ska vila min höft?? Och jag fick ingen nyckel till hiss eller kryckor utan bara ett " du får nog ta och vila höften använd den inte så mkt! JÄTTELÄTT! not


Men det positiva var att jag har tagit spruta och den gjorde inte ont och att jag har valt en jättefin tapet till mitt rum! Det är stora pastellfärgade blommor på! :D


allt för mig just nu! Gör nog ett inlägg lite senare ikväll! Men glöm inte frågestunden! :D


Q:  Vad tycker ni är roligast med min blogg?


 



Tjena folket! Jag heter Siri och är en sprallig, galen och energisk truppgymnast. Här på min blogg så kommer jag skriva om mig och mitt energiska liv, så som jag lever helt enkelt men också fokusera på att publicera olika nageldesigner jag gjort och lite tips angående designer man kan göra. Kika runt lite här och kommentera vad du tycker. Vill du fråga något kan du skriva det i min frågeruta här under. Ha det toppen!

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>











Ovido - Quiz & Flashcards