~Me and nobody else~

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Siri - 3 maj 2012 22:24

Hejsan.

Nu ska jag gå och sova! Det ska bli skönt! Nu p kvällen har jag varit med Alva och Adam och spelat pingis och hoppat studsmatta!

Imon ska jag på stan iställe för idag!

Och glöm inte frågestunden!   

Av Siri - 3 maj 2012 18:22

Hejsan.

Världens sorligaste dag idag förutom att jag har valt tapet.

Jag har fått tränings förbud i 3-4 veckor! :( Fyyyyy f*n!!

Hur ska jag klara mig! Och så säger han " du får inte anstränga höften för då måste du ta massor av tabletter och gå till en sjukgymnast" men hur i helvete tycker han att jag ska vila min höft?? Och jag fick ingen nyckel till hiss eller kryckor utan bara ett " du får nog ta och vila höften använd den inte så mkt! JÄTTELÄTT! not


Men det positiva var att jag har tagit spruta och den gjorde inte ont och att jag har valt en jättefin tapet till mitt rum! Det är stora pastellfärgade blommor på! :D


allt för mig just nu! Gör nog ett inlägg lite senare ikväll! Men glöm inte frågestunden! :D


Q:  Vad tycker ni är roligast med min blogg?


 

Av Siri - 3 maj 2012 07:18

Hej alla sömntutor och morgon pigga mäniskor.

Just nu ligger jag i min säng och stör mig på byggarbetarna. Ja för vet ni vad jag vakna till?? Jo gubbar som hammrar sönder tegelpannor precis ovan för huvudet!


Idag ska jag ta spruta :( Asså jag är inte rädd för dem men det är inte specielt kul. Sen ska även skolläkarn kolla på min höft!

För jag MÅSTE vara med på tävlingen på söndag! 


Nu tittar jag ut över mittt rum och det ser ut som  ett helvete såå vi får se om det blir något inkägg nu på eftermiddan. 


Idag ska jag även på stan. Kolla runt lite tror jag.


Q: Ser erat rum ut som ett enda bombnedslag??


 



Tjena folket! Jag heter Siri och är en sprallig, galen och energisk truppgymnast. Här på min blogg så kommer jag skriva om mig och mitt energiska liv, så som jag lever helt enkelt men också fokusera på att publicera olika nageldesigner jag gjort och lite tips angående designer man kan göra. Kika runt lite här och kommentera vad du tycker. Vill du fråga något kan du skriva det i min frågeruta här under. Ha det toppen!

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>











Ovido - Quiz & Flashcards