~Me and nobody else~

Alla inlägg under november 2011

Av Siri - 17 november 2011 19:08

Heeej!

Idag har jag gjort Pacman naglar =) 

Som ni ser sååå är Siri lite bättre än mig på att fixa naglarna men sånt är livet när man är nybörjare =)

Gå in HÄR om du vill se hur jag gjorde eller försökte göra =)


http://nailforyou.bloggplatsen.se/ hihi lite reklam för min blogg bara=) Kolla gärna in där =P     

Av Siri - 16 november 2011 09:55

Hej´hej!B

NU HAR JAG VART BORTA I TVÅ VECKOR FRÅN BLOGGEN!

sÅ NU TÄNKTE JAG VISA MINA AGRY BIRDS NAGLAR JAG GJORDE PÅ ANNA:

   

 Otroligt fin text! tycker jag! Låten heter You learn av takida!


There's no one like the other 

It's in your hands, It lies in all our hands 

Listen to your mother break free from the fence 

I's when you cry it all ends 

 

And you learn like a shadow flows in the rain 

Like a foreign flame in the dark showing you the way 

 

Bringing you the fire I will love you I will hurt you too 

All we need is cover from the no lovers from the cold others 

 

What we feel now isn't pain just a scent of it is enough 

Blinding me with grace 

 

There's no have to do it your way 


på svenska!


Det finns ingen som de andra

Det är i dina händer, ligger det i alla våra händer

Lyssna på din mor bryta sig loss från staketet

Jag är då du gråter allt slutar

 

Och man lär sig som en skugga flöden i regnet

Som en främmande eld i mörkret som visar dig vägen

 

Ger dig elden jag älskar dig jag kommer att skada dig också

Allt vi behöver är locket från ingen älskare från kylan andra

 

Vad vi känner nu är inte smärtan bara en doft av det räcker

Bländar mig med nåd

 

Det finns inte att göra det på ditt sätt




So look and do!



 




Tjena folket! Jag heter Siri och är en sprallig, galen och energisk truppgymnast. Här på min blogg så kommer jag skriva om mig och mitt energiska liv, så som jag lever helt enkelt men också fokusera på att publicera olika nageldesigner jag gjort och lite tips angående designer man kan göra. Kika runt lite här och kommentera vad du tycker. Vill du fråga något kan du skriva det i min frågeruta här under. Ha det toppen!

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>











Ovido - Quiz & Flashcards