~Me and nobody else~

Alla inlägg under augusti 2011

Av Siri - 31 augusti 2011 21:35

    

 Hejehej!

Nu har jag vart på gympa! Det gick bra men efteråt så stanade jag och Linnea en stund med Tove och sen när jag kom hem ( jag cykla) Var Fárfar ute och letade efter mej!!   


Han vart jätterädd och arg för att jag hade cyklat i mörkret : /

Aja jag och Linnea ska vara imorgon och då ska vi mixa lite musik och så! Vi ska nämligen göra en uppvärmnings dans till friståendet! :D


Sen har jag en sak:

Ni måste komentera vad jag ska göra för nagel designer!! Jag kommer själv inte på något!! Så skriv på!! :D


Av Siri - 29 augusti 2011 16:31

Hejhopp igen!!

Jo vet ni jag har hittat en smilis som liknar Adam i min klass så grumt mkt när han viftar på ögonbrynen titta bara!!


  


Asså alla ni som går i min klass be honom vifta på ögonbrynen så får ni se!! Det var bara det jag ville säga!  

Av Siri - 29 augusti 2011 16:20

  

Hejsan hoppsan på er alla! Sorry för att jag inte har lagt in några filmer och sånt men snart kommer det så fort jag får in det på datorn och hittar ett program som funkar typ!   

Fast en sak har jag faktiskt gjort!! Jag har faktiskt gjort en film där jag berättar hur jag gör för att naglarna ska bli starkare snyggare och längre!! Det har jag och Tilde hittat på nätet delvis och lite av egen kuskap! :D Tilde har också blogg och den heter:


www.tildesliv.bloggplatsen.se


tror jag (annars så får du rätta mej tilde)


ojoj, precis nu flög det en stor fågel rakt in i vårt fönster!! Den ser typ död ut  iiiiihiii


Ja det var väl allt!! Kom ihåg att komentera!   


  

Av Siri - 26 augusti 2011 07:18

Jo asså sorry att filmen hur man gör körsbär segar sej men det gör mina redigeringsprogram också! För jag har två stycken och ena är jättebra men det kan man inte lägga ut på youtube och det andra kan man inte ens klippa filmerna!! Så har någon tipss på filmrredigeringsprogram som man kan ladda der gratis eller något på internet??? Snälla det behöver inte vara extremt bra bara man kan lägga till musik och att klippa filmerna!!


Tack förhand   


 


Av Siri - 26 augusti 2011 07:18

Jo asså sorry att filmen hur man gör körsbär segar sej men det gör mina redigeringsprogram också! För jag har två stycken och ena är jättebra men det kan man inte lägga ut på youtube och det andra kan man inte ens klippa filmerna!! Så har någon tipss på filmrredigeringsprogram som man kan ladda der gratis eller något på internet??? Snälla det behöver inte vara extremt bra bara man kan lägga till musik och att klippa filmerna!!


Tack förhand   


 


Av Siri - 26 augusti 2011 07:18

Jo asså sorry att filmen hur man gör körsbär segar sej men det gör mina redigeringsprogram också! För jag har två stycken och ena är jättebra men det kan man inte lägga ut på youtube och det andra kan man inte ens klippa filmerna!! Så har någon tipss på filmrredigeringsprogram som man kan ladda der gratis eller något på internet??? Snälla det behöver inte vara extremt bra bara man kan lägga till musik och att klippa filmerna!!


Tack förhand   


 


Av Siri - 26 augusti 2011 07:11

God morgon på er alla!!

Imorse eller för typ en kvart sen gick jag upp!! Ööö vad jag är trött!

Nej, men jag ska idag vara med ´Tilde!! Då ska vi båda göra om våra naglar!! Hon har städat och jag har hmmm....... tuggat av nagellacket! FY PÅ DEJ SIRI!!!! Aja idag slutar vi 1! yeeey! Vi ska först ha engelska sen matte sen svenska sen lunch och sen ska vi ha något som heter något annat men vi kallar det för livsvikigt!


Jaja det var allt för mej!  

Av Siri - 25 augusti 2011 22:17

hejhej ska bara skriva ett kort inlägg!! det är meningen att min header ska vara så där konstig bara så att ni vet!! vad tycks anars om den nya designen??


  



Tjena folket! Jag heter Siri och är en sprallig, galen och energisk truppgymnast. Här på min blogg så kommer jag skriva om mig och mitt energiska liv, så som jag lever helt enkelt men också fokusera på att publicera olika nageldesigner jag gjort och lite tips angående designer man kan göra. Kika runt lite här och kommentera vad du tycker. Vill du fråga något kan du skriva det i min frågeruta här under. Ha det toppen!

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>











Ovido - Quiz & Flashcards