~Me and nobody else~

Alla inlägg under januari 2012

Av Siri - 8 januari 2012 16:38

HejHej!
Idag har jag gjort det lila regnet som jag fått insperation från den HÄR bloggen (även namnet på designen kommer där ifrån).
Blev riktigt nöjd med de! =D
Jag visade de för syrran och sa:
" Har du lust att göra sånna på mig ikväll?" Jag svarade ja så ikväll blir det att fixa syrrans naglar :)
 
 

Av Siri - 4 januari 2012 12:37

Hej!

Jag skulle bara säga att jaaa, att omröstningen är ppe nu och det är bara att rösta på


Q: Vad tycker du om min blogg??


komentera på bara!


 

Av Siri - 3 januari 2012 23:20

   Ja nu har vam vart lite off de senaste två månaderna men det har vart annat att tänka på!

Jag tänkte ha en liten om röstning om vad jag ska göra för nageldesign på mamm på Söndag!

blir det

1. snögubbe

2. snö flingor

3.picatchu

eller

4.födelsedags naglar!


Och Eskil i min klass fyller år på torsdag så gratta honom då! 13! stoort! :d


Jo så nu här efter julen måste jag ju bjuda på nånting roligt! men just nu har jag inte så mycket att bjuda på så det får nog bli imorron men vet ni vem keroppi är?? Figuren som är från samma företag som Hello Kitty?  


han har jag gjort så han kan ni få se nu!!!

Ja och så här vart de! :D rätt nöjd faktiskt!



Och imorron kommer även bilder på vad jag fick i Julklapp!


Q: Vad fick ni i julklapp?


 



Tjena folket! Jag heter Siri och är en sprallig, galen och energisk truppgymnast. Här på min blogg så kommer jag skriva om mig och mitt energiska liv, så som jag lever helt enkelt men också fokusera på att publicera olika nageldesigner jag gjort och lite tips angående designer man kan göra. Kika runt lite här och kommentera vad du tycker. Vill du fråga något kan du skriva det i min frågeruta här under. Ha det toppen!

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>











Skapa flashcards