~Me and nobody else~

Alla inlägg under april 2012

Av Siri - 30 april 2012 22:46

Hejsan allihopa!

Idag har jag varit med Ebba och vi har redigerat foron gjort om min design på bloggen och även ätit kanel från sked så vi nästan spytt!

Väldigt rolig och intressant dag! :D Här är hennes blogg: http://snorptorpan.bloggplatsen.se 

Hon har en jättefin blogg! :D


Jag har fått några svar från min fråga igår om jag ska frågestund! Och nu ska jag ha det!

Så den här veckan får ni ställa hur många frågor som hellst! Bara att fråga på och sen på söndag eller måndag ska jag lägga upp mina svar!    


Och sen har jag ju så klart varit på valborg! På löga! JAG FÅNGADE 5 GODISAR PÅ GODIS REGNET!!!! *överlycklig*  

Nej men det var ganska kul förutom att inga jag kände var där förutom en gammal dagis kompis och en Hanna som jobbade! 


Sen har jag en liten fråga till Ebba: Kan du göra min signatur??  


jaja det var väl allt för mai! :D


 








Av Siri - 29 april 2012 22:31

Hejsan allihopa!

Joo nu har jag en liten fråga! Eller tillochmed två frågor!


1. hur går ett länkbyte till 


2. tycker ni att jag ska ha frågestund?


Jaja hoppas at någon komenterar och svarar! :D


Just nu sitter jag och kollar på när Jonas paddlar i en fors! Jättecool film.


 

Av Siri - 29 april 2012 21:34

Hejsan allihopa!

Idag har jag varit med Ebba. Vi har fotat i lekparkn! Forever young wild and free! :D

Men just nu sitter jag i Anna och Jonas soffa och har precis gjort en jättefin men enkel nageldesign på Anna! 

Glömde ta bilder på alla steg men jag tänkte att jag skriver stegvis!

 

1. Måla ett lager base coat så att naglarna inte blir missfärgade!


2. Måla ett tunt tunt lager på 2/3 av nageln med en ljus färg (lila färgen är från isadora nr 630)  

3. Måla ett till tunt tunt lager på 1/3 av nageln. Låt torka ordentligt.


4. Ta sedan ett glittrigt nagellack på hela nageln. Gärna ett med olika storlekar på glittret! Mitt glittriga är från H&M  med något Disney tema på, det heter Confetti Kisses.


5. Måla på ett lager med top coat så att din deisgn håller bättre!


6. Låt allt torka i minst en 10 min. Så allt nagellack hinner torka rakt igenom så inte din design förstörs.


Jao Jao det var allt för mig! Nu ska jag fortsätta kolla på bilder från Jonas resa i Peru! Najsit najsit!


 

P.S Ganska dålig bild men om du vill se en bättre bild tryck på länken här: http://www.youtube.com/watch?v=yth71QkbkQU och så bjuder jag på en liten fin bild jag tog med Annas Mac!!:D


  c

Av Siri - 28 april 2012 18:44

Hej allihopa! Nu har jag kommit hem från tävlingen! Det gick riktigt bra!Vi kom etta i hopp och trea i matta! Fast däremot sträckte jag mitt lår :/ gjorde jätteontMen jag är jättenöjd med dagen! Nu ska jag sova över med Emma! Najsit najsit! Kommer även upp en nageldesign ikväll det ska jag göra på Emmas mamma:)Kram kram Siri <3

Av Siri - 28 april 2012 08:16

Hejsan allihopa!Just nu sitter jag i neas bil påväg till tävlingen i Stockholm!IGår kunde jag inte blogga för Internet funkade inte:oIdag ska jag sova över med bästa Emma!först skulle jag va med ebba mdm mina föräldrar kunde inte hämta mig:oJAg kom på nu att jag kunde inte måla naglarna efter som att det är tävling idag.INge nagellack you know!ALLT FÖR MIGSIRI:)<3

Av Siri - 26 april 2012 21:28

Hejsan allihopa!

Idag har jag inte bloggat så mkt på grund av en förskräklig huvudvärk!

Så jag sov en timme men det gick inte över!

När mamma kom hem gav hon mig en alvedon och efter en timme gick det över.

Efter skolan åkte jag ner på stan men Emma och Eskil. Vi gick på Monki! För jag hade fått ett presentkort där som gällde den här månaden ( trodde jag) men det visade sig att det gick ut i lördags såå det vart ingen tröja :( 

efter jag fått i mig lite mat och så åkte jag upp till sjukhuset och hälsade på min granne som ramlat av en häst och brytit handleden! :/ Men idag var hon pigg och imorgon ska hon åka hem!

   

Imorgon kommer väl lite bilder och annat skojj! Jag kunde inte måla mina naglar igår eller idag så det kommer imorgon! Promise! Men nån gång i helgen ska jag göra någon fin design på mamma! Jag bjuder på en ngeldesign jag gjorde på mamma i julas:

 

Q: vad hade ni på era naglar i julas? :D



  Jao jao det var väl allt för mig! :D



 

P.s komentera gärna om ni har någon speciel design ni vill att jag ska göra!

Av Siri - 26 april 2012 07:34

Hejsan allihopa!

Idag undrar jag vad ni vill att jag ska göra som veckns design!

Det är bara komentera vad ni vill ha!


Lite kort inlägg men det kanske duger!

 

Av Siri - 25 april 2012 21:35

Hej allihopa! 

Idag har jag varit med tilde och varit på fristående träning!

Nu är vi klara med hela friståendet! YIPPI!  

och igår hade jag besöksrekord!! YIPPI!!   

Men jag undrar om vi kan slå det?? Mitt mål är tills efter sommaren, 70 tittar! Asså efter sommaren ska jag nån gång ha haft 70 tittar men det är ju lite upp till er! Mitt absoluta mål är 200! Ganska långt kvar men om alla tipsar eller bara tittar in nån gång varje dag så skulle det betyda jättemkt!


Idag på syslöjden har jag äntligen fått nånting att göra! Jag ska sticka en sjal! :D 


Idag ska jag även måla naglarna! Imorgon kommer bilder på hur man får bästa resultat på bara en enkel målning med en färg! Alltså hur med håller som bäst och nnat prat!


Jaja det var väl allt! Sen kommer ett litet bus jag gjorde på mamma idag!MoHAHAHAHAH!

 

Jag bytte nämnligen lock på bakpulvret och vaniljockret! Och både jag och min mamma och många andra skulle nog gått på det! Ma har oftast så bråttom att man inte ser texten! HIHIHi!


Idag har jag två Q:


Q1: Vad är eran favvofärg på naglarna?

Q2:  Vad gillar ni mest med min blogg? eller vad är sämst? Och vad vill ni att jag ska göra mer av?


Jaja allt för mai'


 



Tjena folket! Jag heter Siri och är en sprallig, galen och energisk truppgymnast. Här på min blogg så kommer jag skriva om mig och mitt energiska liv, så som jag lever helt enkelt men också fokusera på att publicera olika nageldesigner jag gjort och lite tips angående designer man kan göra. Kika runt lite här och kommentera vad du tycker. Vill du fråga något kan du skriva det i min frågeruta här under. Ha det toppen!

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>











Skapa flashcards