~Me and nobody else~

Alla inlägg under maj 2012

Av Siri - 12 maj 2012 13:20

Hejsan!

Just nu sitter jag och övar ordklasser! INTE KUL!!! VARFÖR CECILIA???

Aja jag har nu vart på träning och det gick väk braa tror jag! Det kommer bli en hel del träningsverk imorgon iallafal :/


Jag vet inte vad jag ska skriva mer så det får duga så här!

'

Q: Vad ska jag göra mer av på bloggen??


// Siri

Av Siri - 12 maj 2012 09:05

Hejsan allihopa!Just nu sitter jag och myser med tjejerna på gympanDeras bloggar: www.amandasaga.bloggplatsen.se Www.danceisourlife.blogg.seDet är bara att checka in!Snart blir det styrka och mer lek med mandas telefon :)Jaja jag återkommer nån gång idag^^//Sissi <3333333333 mehehe

Av Siri - 12 maj 2012 07:58

Hejsan allihopa.

Snart ska jag iväg på träning. Fast ja jag får ju inte träna meen jag kommer köra styrka :D

Bättre än ingenting!

Men igår så pratade vi ju serius stuffs och undrar ska jag göra mer sånt eller vad ska jag göra mer av? Och ni har glömt att rösta om vilket namn jag har på bloggen!


Igår Losade sverige mot ryssland. Sverige ledde, jag gick upp och satte på mig majse (pyamas) och när jag kom ner så  stod det 5-2 till Ryssland!!!! JAG DOOOG!!!

Inte bra sverige. Fast det där när en kille tryckte upp klubban i näsan på Francén! Inte skjysst!


Nej nu måste jag dra!


// Siri


kolla in amndas blogg: amandasaga.bloggplatsen.se

Av Siri - 11 maj 2012 19:50

Hej!

Nu ska vi tala serius stuffs!

Kärlek är dagens ämne!


Att det ska va så jäkla svårt! Varför kan det inte vara som i alla kärleks komendier?? Bara jag som funderat på det?


För asså man skäms för att vara kär i någon tills den gillar en själv för då blir det det självklaraste som finns då är det inte alls skämmit! 

Och så sitter man där hemma och fundrar på varför ingen blir kär i en och så tänker man " Det måste vara mitt utseende" och dääär börjar en halvtimmas extra fix på morgonen man tänker desperat " MÅSTE SE SNYGG UT FÖR DET ÄR BARA DET KILLAR/TJEJER TÄNKER PÅ!!!" Men är det verkligen så?? Eller ska bara killar framstås som det! Va lite coola och bara tänka på utseense!?


Och varför blir man inte smickrad när någon kille säger att "jag gillar dig". De flesta rodnar och säger men jag gillar inte dig, och tycker det är skämmit. Varför? Jag skulle nog reagera på samma sätt men varför gör vi det?


Och sen kommer vi till det stadiet när någon annan blir tsm men killen/tjejen man  gillar, och vare sig man vill eller inte blir man mer eller mindre fientlig mot denna person. De värsta är ju när ens bästis bli tsm med den personen man gillar.


Allt detta. Och ändå har vi inte kommit till det värsta. Att berätta detta för personen.

Hur i H**VETE ska det gå till tycker du?? För andra är det det enklaste som finns men när man själv sitter där är det inte lika enkelt längre.


Så sitter man där djupt sorgsen över allt, går in på facebook ( det ska man INTE göra) För då ser man " 2 månader med Jocke idag! Älskar dig mest <333 " Och så sitter man där och tänker " alla har det mycket bättre än jag" tänker" Nu ska jag göra ett djupt inlägg om hur jag känner" Det man skriver : FLM! 

Precis som alla andra.


Jaa om någon har något att tillägga komentera eller har annat att berätta så är det bara att komentera, skriv att jag inte ska godkänna komentaren om du inte vill att alla ska se den...


// Siri <3

Av Siri - 11 maj 2012 14:23

Hejsan allihopa!


Idag har vi haft orgentering! Kul meeen det började regna :/

Men då gick jag, Emma, Anki, Aron och Pedram till lekplatsen i djäkneberget och gungade kinagunga! 

Haha det var rolig!


Jaa har det även gött med detta!:

 

Kladdkaka och Hunger spelen! :D

Muuums!


Sen ska det övas inför svenska grammatik provet på tidag! Det däremot är inte lika kul!


Här kommer svaren på låtarna från igår:

1. Call me maby

2.What's makes you beutiful!

Kankse är i fel ordning men det fattar ni nog...


Jaa det var väl inte mer än så tror jaag....

Jaja jag gör ett till inlägg ifall det var nå mer! 


// Siri


PS: Tagga hockey ikväll då! HEJA SVERIGE!!!! 

Av Siri - 10 maj 2012 22:03

Hejsan!

Jag tror jag har hittat namnet jag vill ha på min blogg: MyCrasyLife

Vad tycks om det??


Imorgon blir det även spännade hur det har gått för mig på svenska nationella! :/

Menmen! Det är ju iallafall fredag! :D


Och en sista sak såg ni mej i tidningen idag med mitt fina lag i del 2 VLT när vi vann guld och brons??


Q: Vad tycker ni om namnet??


// Siri

Av Siri - 10 maj 2012 17:21

Hejsan allihopa!

Idag har jag två bilder till er som ni ska få lista ut vilka låtar det är jag "visar" :D

Så komentera och gissa på! ^^

Ganska enkla men men! Säg till om ni vill ha mer sånt!

   

Sen vill jag säga förlåt för att det inte kom något videoinlägg igår! Det beror på min knäppa dator som igår bestämde sig för att strejka och raderade alla filmer! Och sååå! Men jag ska försöka göra något åt det så får vi se om det blir bra tillslut ändå!


Här kommer även en bild på min och Stellas lilla konversation på facebook! Haha och nej vi har inte dålig humor! 

   


Jaa glöm nu inte att kolla in emmas BLOGG!


Och glöm heller inte att föreslå namn till min blogg! :D


Allt för mig!

   

Av Siri - 10 maj 2012 07:32

Hejsan allihopa!

Idag har jag en speciel tanke till alla ni som går i sexan:


Nu så använder vi våran engelska och skriver den där nedrans nationella och sen går vi ut därifrån och så är vi klara med alla nationelle!! eller ja, alla lärare är så optimistiska om det så jag tänker jag ska också sprida lite glad energi men nej det kommer inte gå bra! Iallafall inte för mig! Särskilt inte när man har 20 kvarsittning med alla i klassen föruton två! Ja det blir väl bfa!


// Siri 



Tjena folket! Jag heter Siri och är en sprallig, galen och energisk truppgymnast. Här på min blogg så kommer jag skriva om mig och mitt energiska liv, så som jag lever helt enkelt men också fokusera på att publicera olika nageldesigner jag gjort och lite tips angående designer man kan göra. Kika runt lite här och kommentera vad du tycker. Vill du fråga något kan du skriva det i min frågeruta här under. Ha det toppen!

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>











Ovido - Quiz & Flashcards