~Me and nobody else~

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Siri - 8 maj 2012 19:10

Hejsan allihopa!

Idag har jag varit med Adam, Felle och Alice! Det har varit fett roligt!  


Jag har även städat rummet och packat ner massa saker i lådor! För snart är det dags för mig att flytta ner i källaren! :(

För jag håller på att bygga ut och nu ska de sätta in ett förnster i mitt "gamla" rum  så då måste jag flytta ner i källaren i nån månad tils jag får flytta in i mitt nya rum! 


Men det har blivit ganska rent och fint nu! Nu har jag bara klädstolen kvar och den är värst! 


Jag har fått några bloggnamns förslag men jag vill ha fler! Men helst inte med gymnastik för jag bloggar inte så mycket om det och dessutom har jag fått masssa förslag på det redan! Sååå jag det är väl bara att skriva lite grann! Och som ni läste i förförra inlägget så är det en liten tävling om vem som kommer på bästa namnet! :D


Jaja här kommer två nageldesigner jag gjorde på Felle och Alice idag:

       


Ni fick även en snygg bild på Felle och gårdagens kvällsmat! :D


 

Av Siri - 8 maj 2012 11:58

Hejsan allihopa!


Just nu  har jag lunch rast! Snart ska jag har dubbellektion i svenska!

:D

Nu står jacob brevid migoch stör sigpåmin stavning!   

Närjag kommer hem ska jag städa mitt rum! Trevligt attveta va??


Nej nu ska jag gå in på lektion och dessutomkommer Hugo ni och stör sig han med!


// Siri    Detta var den enda bilden som fanns på denna dator!


Av Siri - 8 maj 2012 11:58

Hejsan allihopa!


Just nu  har jag lunch rast! Snart ska jag har dubbellektion i svenska!

:D

Nu står jacob brevid migoch stör sigpåmin stavning!   

Närjag kommer hem ska jag städa mitt rum! Trevligt attveta va??


Nej nu ska jag gå in på lektion och dessutomkommer Hugo ni och stör sig han med!


// Siri    Detta var den enda bilden som fanns på denna dator!




Tjena folket! Jag heter Siri och är en sprallig, galen och energisk truppgymnast. Här på min blogg så kommer jag skriva om mig och mitt energiska liv, så som jag lever helt enkelt men också fokusera på att publicera olika nageldesigner jag gjort och lite tips angående designer man kan göra. Kika runt lite här och kommentera vad du tycker. Vill du fråga något kan du skriva det i min frågeruta här under. Ha det toppen!

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>











Ovido - Quiz & Flashcards