~Me and nobody else~

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Siri - 22 maj 2012 20:59

Hejsan allihopa!

Idag har jag en liten fråga till er alla!!

Ska jag heta: www.mycrasylife.bloggplatsen.se

eller: www.sississtyle.bloggplatsen.se

www.cookielover.bloggplatsen.se 

Ja skicka in en komentar vet jah så jag vet vad jag ska byta till! Eller om jag inte ska byta... aja ni får rösta helt enkelt! 


Idag var jag på stan och köpte morsdagspresent eftersok det är morsdag på söndag.. HOPPAS SHE LIKE IT ^^

Fiin svengelska. På stan köpte jag även ett vitt nagellack från mavala. Och en milkchake med cookismak! 

 

Mumms!

Nej nu ska jag duscha!


Och måla my nails!


// Sissi



Tjena folket! Jag heter Siri och är en sprallig, galen och energisk truppgymnast. Här på min blogg så kommer jag skriva om mig och mitt energiska liv, så som jag lever helt enkelt men också fokusera på att publicera olika nageldesigner jag gjort och lite tips angående designer man kan göra. Kika runt lite här och kommentera vad du tycker. Vill du fråga något kan du skriva det i min frågeruta här under. Ha det toppen!

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>











Ovido - Quiz & Flashcards