~Me and nobody else~

Alla inlägg under september 2011

Av Siri - 22 september 2011 16:10

Hejsan Svejsan nu ska jag visa hur man gör rutiga naglar=)


1. Börja med ett lager base coat.


2. Måla på en färg som du vill ha som en ruta. Jag tog vitt. 

Viktigt att du inte målar ett för tjockt lager!


3. Ta sen en annan färg ( t.ex rosa) och måla på högst upp på nageln

 

4. Måla sedan en till gång med en annan färg fast åt andra hållet

Suddig bild


5. Ta sen nu sista färgen till rutorna och måla så här


 Hoppas ni ser skillnaden på färgerna, men där pilern är är det en annan färg ;)


6. Ta sist men inte minst en svaart eller en mörk färg ( går även med annan färg också) och gör sräck för annars ser man de fula kanterna. Ävend en tandpetare eller ifall ni har smala nagellack ;)

   

   7. Avsluta med ett lager top coat

   

  8. KLAR!


Tips: Se till att du inte spiller ut nagellack, det är ganska svårt att ta bort ;)

 

Av Siri - 19 september 2011 20:30

Hejhej nu är det dags för sakura inspereade naglar!


1. Sätt på ett lager base coat.


2. sätt på den färg du vill ha som bakgrund! Jag tog en ljus orange!

 


3. Gör en ganska stor vit blomma med fyra spetsar.

    

4. sätt en lika dan blomma fast lite mindre i den vita blomman i rosa!


5. sätt en liten gul prick imitten av allt detta sen.


6. ta en nål eller en tandpetare och måla kvistar detta behöver inte vara perfekt för det ska ändå se lite bukligt!


 




7. avsluta med ett lager toap coat! Designen är nu klar!!



Look and do! Lycka till


 

Av Siri - 18 september 2011 21:06

heej

här kommer en ny nageldesaignen, rutiga naglar

Förlåt att bilden är lite suddig....

Kan kanske berätta någon annan gång hur man gör de  



Kramisar från Tove 

Av Siri - 18 september 2011 20:38

Hejhej! Sorry att det inte vart några inlägg på länge! Jag har inte orkat, jag har det lite knäppt just nu!Men jag har en ny medlem på denna blogg! Tove bove! Hon och jag ska hålla denna blogg! :D aja vi har bestämt att vi ska sluta med video och bara ha bilder och sånt så kanske ibland det blir en film! men det var allt för idag men imorgon kommer bilder på sakura tema på naglarna! :D så titta gärna in då! :dTjohopp Siri

Av Siri - 4 september 2011 18:14

Hejhej imorgon kommer bumble bee nalar och kanske oxå pockemon naglar så ja då är det bara att kika in:D natti natti

 

Av Siri - 2 september 2011 15:00

hejhej igen jo jag fick en fråga här där det stog att jag skulle visa hur man gjorde watermarble!! Och jag testade men det vart inge bra för mig så hä har ni ett klipp där en annan gör watermarble!! Vissa nagellack funkar inte men despend gör det så look and do! :D


www.youtube.com/watch?v=OO3NO29L50U



 


Av Siri - 2 september 2011 14:48

Jo idag ska jag iväg på Oxhelga i Filipstad med Adam! det ska bli skojjigt så derför kommer jag inte kunna blogga denna helg då då!! Men jag kommer hem sen lördakväll!!

Ja det var väll allt!

Jo just det tack för alla fina komentarer!! Och tips och sånt! Det gör mig verkligen glad! :S


Jaja  

Av Siri - 2 september 2011 14:48

Jo idag ska jag iväg på Oxhelga i Filipstad med Adam! det ska bli skojjigt så derför kommer jag inte kunna blogga denna helg då då!! Men jag kommer hem sen lördakväll!!

Ja det var väll allt!

Jo just det tack för alla fina komentarer!! Och tips och sånt! Det gör mig verkligen glad! :S


Jaja  



Tjena folket! Jag heter Siri och är en sprallig, galen och energisk truppgymnast. Här på min blogg så kommer jag skriva om mig och mitt energiska liv, så som jag lever helt enkelt men också fokusera på att publicera olika nageldesigner jag gjort och lite tips angående designer man kan göra. Kika runt lite här och kommentera vad du tycker. Vill du fråga något kan du skriva det i min frågeruta här under. Ha det toppen!

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>











Ovido - Quiz & Flashcards