~Me and nobody else~

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Siri - 31 maj 2012 22:10

...shampoo

Hejsan allihopa!
Idag tänkte jag göra lite reklam till er alla som har slitet hår och inte vill raka av er håret för att få bort allt slitet.

Detta shampoo ppå bilden nedanför är från tresemme och splitend repair! its very good. Det funkar bra på mig. Det kostar ca 60 kr på ICA och det tyckte jag var ett helt okej pris.

Imorgon ska jag ner på stan med Emma för att kolla på spetsklänning. Det ska bli skojjsigt! 


idag har vi varit på Johannesberg på friluftsdag men jag fick ju inte vara med för min höft. Men tillslut kunnde jag inte sitta still så jag va med på en fotbollsmatch som slutade med att jag blev fälld så jag landa på huvudet. Det har blivit en riktigt stilig bula^^.

Jaja Nassi Nassi på er


Q: Vart kan man köpa spetsklänningar???


// Siri   



Tjena folket! Jag heter Siri och är en sprallig, galen och energisk truppgymnast. Här på min blogg så kommer jag skriva om mig och mitt energiska liv, så som jag lever helt enkelt men också fokusera på att publicera olika nageldesigner jag gjort och lite tips angående designer man kan göra. Kika runt lite här och kommentera vad du tycker. Vill du fråga något kan du skriva det i min frågeruta här under. Ha det toppen!

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>











Ovido - Quiz & Flashcards