~Me and nobody else~

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Siri - 24 april 2012 21:31

Hej allihopa!

Idag har jag tränat och varit med tove!

Det här är sista träningen innan tävling! SPÄNNANDE! :D

Imorgon är det onsdag för alla ni som vill veta och det är bästa dagen ever!! Förutom superjobbig tränign på kvällen!

först är det SO sen Matte ( kanske inte super kul när man räknar men om man är klar med hela boken sååå ;) ) sen engelska och sen lunch!! sen har vi typ 1 timme och 20 mins rast! :D och sen har vi syslöjd och träslöjd!! AWSOME^^)


aja det var väl allt här kommer lite roliga pics från adgen med nea igår:D            

Av Siri - 24 april 2012 07:46

Hejsan allihopa!

Idag är det tisdag -.-

tråkigaste dagen ever! Förutom gympan som är ikväll! :D Sista träningen innan tävlingen !! Pirrigt!


jaaa allt för mai!


 



Tjena folket! Jag heter Siri och är en sprallig, galen och energisk truppgymnast. Här på min blogg så kommer jag skriva om mig och mitt energiska liv, så som jag lever helt enkelt men också fokusera på att publicera olika nageldesigner jag gjort och lite tips angående designer man kan göra. Kika runt lite här och kommentera vad du tycker. Vill du fråga något kan du skriva det i min frågeruta här under. Ha det toppen!

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>











Ovido - Quiz & Flashcards