~Me and nobody else~

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Siri - 23 april 2012 21:49

Hejsan allihopa! 

Idag har jag tagit bilder på mina nya nagellack så de kommer här:

 

rosa: nr 220 

grönt: nr 191

silver: nr 251

blå prickigt: nr 177 ( rengörings sak för nagelbanden)


Just nu har jag den silvriga färgen på mig! Och kom ihåg och du bara har en färg och vill att naglarna ska bli längre ta inte nagellacket ända in till nagelbandet för du kan inte nageln andas och dår växer den långsammare! Bara ett tips från cotchen! (stav)


Idag har jag varit med nea! VI har hoppat studsmatta och jag lärde mig att hoppa ner på magen! Jag tycker det är skit läskigt men det gick! Sen nördade vi även tv spel! För små barn med det var skitkul! Hahha minne för livet asså jg citerar nea "men dööööö för ihelvteeee"



Jao jao det var allt för mai!

 



Tjena folket! Jag heter Siri och är en sprallig, galen och energisk truppgymnast. Här på min blogg så kommer jag skriva om mig och mitt energiska liv, så som jag lever helt enkelt men också fokusera på att publicera olika nageldesigner jag gjort och lite tips angående designer man kan göra. Kika runt lite här och kommentera vad du tycker. Vill du fråga något kan du skriva det i min frågeruta här under. Ha det toppen!

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>











Ovido - Quiz & Flashcards