~Me and nobody else~

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Siri - 25 augusti 2011 22:17

hejhej ska bara skriva ett kort inlägg!! det är meningen att min header ska vara så där konstig bara så att ni vet!! vad tycks anars om den nya designen??


  

Av Siri - 25 augusti 2011 16:54

Hej hej alla glada!!

Idag har jag klippt mej ( äntligen ) det behövdes verkligen!!!!

Ja, så har jag även haft välkmstsamtal! Det var ganska tråkigt!

Ja, och nu sitter jag här och klipper ihop nästa nagel film som jag visar hur man ska göra för att göra körsbär på naglarna!! Nice tycker jag men asså mina vart inte så nice ändåå!


Jaja allt fö mej! Kom gärna med förslag till nagel designer! Jag skriver (om ni vill) er blogg eller ert namn eller vad ni nu än vill att det är ni som kommit på denna design!!


 


Tidigare månad - Senare månad


Tjena folket! Jag heter Siri och är en sprallig, galen och energisk truppgymnast. Här på min blogg så kommer jag skriva om mig och mitt energiska liv, så som jag lever helt enkelt men också fokusera på att publicera olika nageldesigner jag gjort och lite tips angående designer man kan göra. Kika runt lite här och kommentera vad du tycker. Vill du fråga något kan du skriva det i min frågeruta här under. Ha det toppen!

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>











Ovido - Quiz & Flashcards