~Me and nobody else~

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Siri - 22 augusti 2011 21:01

 

 

Tjenare Hopssan! Ja nu i eftermiddags så satt jag och fundrade lite vad jag skulle måla på naglarna! Jag valde mellan Muchroom svampar och tidnings naglar! Sen så blev det tidningsnaglar som Ida tipsa mej om hur man skulle göra!'


Gör så här om du vill ha tidningsaglar!


1,Måla naglarna i en Vit eller ljus grå färg.


2, Låt torka ca en halvtimme!! Viktigt att du låter det torka annars så förstörs de sen!


3, Doppa nageln i sprit! ( handsprt, alsolsprit elr vodka) Jag tog handsprit och la ett litet lager med fingret på nageln.


4, riv av en bit tidnings papper och tryck fast det på nageln! Vänta en stud och sen försiktigt tar du upp tidningsbiten!


5, ta sen ett laget top coat på så att det håller!! Extra vikting på denna design! Klaaaart!


Hoppas ni uppskattar denna deisign. Komentera gärna!!


        


Av Siri - 22 augusti 2011 20:19


   Ja då var första filmen färdig!!

Vem är sugen på läckra Leopard naglar??

Det var Emma. Så nu ska jag lägga upp en film på de!

Det är min första film så den vart inte så där super bra :/ den är lite låååång! :DD menmen man kan ´hoppa litegranna!

Tidigare månad - Senare månad


Tjena folket! Jag heter Siri och är en sprallig, galen och energisk truppgymnast. Här på min blogg så kommer jag skriva om mig och mitt energiska liv, så som jag lever helt enkelt men också fokusera på att publicera olika nageldesigner jag gjort och lite tips angående designer man kan göra. Kika runt lite här och kommentera vad du tycker. Vill du fråga något kan du skriva det i min frågeruta här under. Ha det toppen!

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>











Ovido - Quiz & Flashcards