~Me and nobody else~

Alla inlägg under september 2012

Av Siri - 28 september 2012 18:34

Now I am back cos i have à iPhone. Yes yes . Nej men just nu sitter jag i bilen. Jag fyllde år igår så det är därför jag kan blogga från telefonen. Men jag är på väg till min släkt för vi ska ha lite fika till mig.

Jag har ju självklart skaffat instagram så följ mig jag följer tillbaka liiiteeen is My name. Men kommentera någonting fint.

Funderar på att lägga ut min novell jag har skrivit. Bara för att jag har ett liv... Men vi syns ?

Av Siri - 28 september 2012 18:34

Now I am back cos i have à iPhone. Yes yes . Nej men just nu sitter jag i bilen. Jag fyllde år igår så det är därför jag kan blogga från telefonen. Men jag är på väg till min släkt för vi ska ha lite fika till mig.

Jag har ju självklart skaffat instagram så följ mig jag följer tillbaka liiiteeen is My name. Men kommentera någonting fint.

Funderar på att lägga ut min novell jag har skrivit. Bara för att jag har ett liv... Men vi syns ?



Tjena folket! Jag heter Siri och är en sprallig, galen och energisk truppgymnast. Här på min blogg så kommer jag skriva om mig och mitt energiska liv, så som jag lever helt enkelt men också fokusera på att publicera olika nageldesigner jag gjort och lite tips angående designer man kan göra. Kika runt lite här och kommentera vad du tycker. Vill du fråga något kan du skriva det i min frågeruta här under. Ha det toppen!

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>











Ovido - Quiz & Flashcards