~Me and nobody else~

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Siri - 20 oktober 2011 16:03

Jaha då sitter man här och tittar in lite på datorn och skriver inlägg! idag har  man då såvit max 5 timmar i natt pågrund av förkylning och sen har man tittat på tv och planerat julklappar och kommit på ideer  till mina små gympabarn till deras och alla andra barn som inte tävlrs uppvisning :D det ska va djungelboken tema!

Här kommer lite bilder på min lilla grupp:

  Kajsa passar Frida på en liten snurr runt stången <3     Moa gör kullebytta   Från vänster: Ante, Elvira, Rebecka och Liam

 Tindra blir passad av sin blonda mamma och Mari på ett ljushopp ( eller det ska vara ett ljushopp men det blev bara ett litet skutt på satsbrädan )    Linnéa passar Signe på plankan fast sne   Lilla gruppen här ovan! aa förutom olle då som är tränate han me!  Jag fångar lilla Tindra i leken Älgarna kommer! Jag är Jägare! :D


Jag det var typ allt för mig! Komentera gärna!!¨



   



Tjena folket! Jag heter Siri och är en sprallig, galen och energisk truppgymnast. Här på min blogg så kommer jag skriva om mig och mitt energiska liv, så som jag lever helt enkelt men också fokusera på att publicera olika nageldesigner jag gjort och lite tips angående designer man kan göra. Kika runt lite här och kommentera vad du tycker. Vill du fråga något kan du skriva det i min frågeruta här under. Ha det toppen!

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>











Ovido - Quiz & Flashcards